Nůž - dárek, který nevyhodíte

MIKOV_LIST.jpg
Nedávno uskutečnila značka Mikov výzkum, který se zaměřil na to, které reklamní a upomínkové předměty lidé považují za nejužitečnější

Oslovili jsme náhodně vybrané návštěvníky obchodních center v Praze a v Brně, celkem 1060 žen a 1030 mužů ve věku od 18 do 75 let.

Každý z nich si mohl vybrat ze čtyř běžných reklamních předmětů (reklamní propisovací tužka, firemní diář, reklamní tričko, reklamní nůž) ten, který považuje dlouhodobě za nejužitečnější.

A jaké byly výsledky?

Jako nejužitečnější reklamní produkt, jak u mužů, tak u žen, vyšel nůž. Na druhém místě pak ženy zařadily diář, zatímco muži propisovací tužku. Ta u žen skončila až na posledním místě. Muži pak považovali za nejméně užitečné tričko, ženy propisku. Nůž jako dárek pro muže se tedy jeví jako téměř ideální varianta. 

Co to znamená? Když se rozhodnete někomu udělat na Vánoce radost nožem, neuděláte chybu.